Annak érdekében, hogy jobban megértsd, miként tudnak fogyasztói elköteleződést generálni a márkák képekkel, a Curalate adattudós csapata több mint fél millió Pinterest képet nézett át és 30 különböző vizuális tulajdonságot vizsgált meg – beleértve a szövegeket, színeket és az arcok jelenlétét -, hogy kiderüljön, hogyan befolyásolják a közösségi tevékenységeket, így a pineket, repineket és lájkokat – írja a SocialFresh.

Miután a fogyasztók továbbra is jelen vannak olyan vizuális platformokon, mint a Pinterest és az Instagram, az üzleteknek meg kell tanulniuk, hogyan tudnak eladni szavak nélkül. Ez a típusú adat egy fontos első lépés a márkák és kiskereskedők abban való segítésében, hogy megjósolhassák, mely képek váltanak ki fogyasztói cselekvést, még mielőtt megosztják azokat a közösségi platformokon.

The-Eyes-Have-It-Curalate-Infographic-copy_crop2

Alább olvashattok néhány fontos statisztikát és láthattok egy infografikát a kutatás összes eredményével.

Az emberek szeretik a színes képeket, de a moderáció számít.

  • A legtöbbször repinelt képek több színnel rendelkeznek: ezeket 3,25-ször többször repinelik, mint azokat, amelyeken csak egy domináns szín jelenik meg.
  • A nagyon világos vagy nagyon sötét képeket nem repinelik gyakran. A közepesen világos képeknek 20-szor magasabb a repinelési aránya, mint azoké, amelyek nagyrészt feketék, és 8-szor magasabb, mint a fehér dominálta képeké.
  • A magasan deszaturált (például fekete és fehér) és magasan telített képek közötti átmenetek jobban teljesítenek. A legalább 50 százalékban szaturált képek 4-szer több repint kapnak, mint a 100 százalékosan szaturáltak és 10-szer többször repinelik ezeket, mint a teljesen deszaturáltakat.
  • A piros képek több repint gyűjtenek össze, mint a kékek. Valamint azok, amelyeken a piros mellett a narancssárga és a barna is megjelenik, kétszer több repint kapnak, mint a kékek.

Menj közel és légy személyes – az emberek figyelnek a részletekre.

  • A kevesebb, mint 30 százalék hátteret (például üres, fehér tér) tartalmazó képeket osztják meg a leginkább.
  • A repinek száma visszaesik 2-4-szer is azoknál a képeknél, amelyeken 40 százalék vagy ennél több a háttér.
  • A márkaképek, amelyeken nincsenek arcok, 23 százalékkal több repint érnek el. Ma a Pinterest képek kevesebb, mint 1/5-én jelennek meg arcok.

The-Eyes-Have-It-Curalate-Infographic-copy