Van egy generáció (Z), akik úgy nőttek fel, hogy szeptember 11 csak egy dátum nekik, amiről az öregek mindig felhördülnek, a 2008-as világválságról meg semmit nem tudnak, maximum annyit, hogy volt ilyen. Ez a generáció uralja a TikTokot, és ennek a generációnak a koronavírus-járvány kirobbanása az első világméretű katasztrófája. Próbálják is valahogy feldolgozni. Van aki sír, mert úgy gondolja elkapta:
Van aki a generációjára jellemző sötét humorral próbálkozik:
És persze sok olyan van, akik csak háborognak, hogy ez az egész vírushiszti keresztülhúzta a programjaikat, vagy éppen teljesen elkeseredtek, hogy itt a világ vége.
A TikTokon már 5.5 milliárd találat van a #coronavirus hashtagre, és érzi is a kínai cég, hogy kezdeni kell valamit a dologgal. Egyrészt, ők is irtják a hoaxokat, hibás információkat, kamu kezeléseket, másrészt a WHO-val összedolgozva oktatják is a fiatalokat, hogy mi az igazság, hogyan tudsz védekezni ellene (kézmosással, emberek kerülésével), hátha így némileg utat mutatnak és csökkentik a fiatalok kétségbe esését.
Forrás: Guardian