Míg az egész világ a vírussal harcol, vannak, akik azon dolgoznak, vagy legalábbis az idejük egy részét arra fordítják, hogy ebben a bizonytalan időszakban is szórakoztassanak egy kicsit. Ilyen például Jennifer Baer grafikus, aki reklámanyagok helyett most vintage posztereket gondolt újra, amik továbbra is utazásra buzdítanak, csak éppen az eddig megszokott desztinációk helyett most a kádban lehet egy jót csobbanni, a szobanövények dzsungelét élvezni, vagy éppen az interneten szörfözni. 

Más cégek is felkészültek arra, hogy most nem a megszokott kommunikációra van szükség, a TV-csatornák filmmaratonokat tartanak, néhány rádió karácsonyi dalokat játszik, és többen visszatették a karácsonyi világítást a házukra, hogy egy kis szórakozást csempésszenek vissza a mindennapokba, sőt van olyan cég is, aki az adventi naptárhoz hasonló, minden nap mást rejtő dobozt dobott piacra, ebből leginkább az alkoholos naptáraknak van most sikere.

Itthon az utazást a Volán értelmezte újra azzal az üzenettel, hogy most a legjobb útvonalakhoz nem kell buszra ülni. 

https://www.facebook.com/VOLANBUSZ/posts/3006466262766202