Többször írtunk már itt a Marketing Morzsákon, hogy milyen ütemben nőnek a csevegőalkalmazások felhasználói. A Messenger és a WhatsApp is hatalmas mértékben nő, de a streaming app Zoom is kilőtt, mióta kijárási korlátozások vannak világszerte. Viszont ami rakétaként lőtt ki, az a megosztott videócsetre rámenő Houseparty, aminek hetvenszer több felhasználója lett az előző időszakhoz képest.
Az alkalmazás egyenesen a második leggyakrabban letöltött app volt a húsvéti időszakban, csak a Zoom előzte meg. Pedig igazából semmi mást nem tud, csak gyakorlatilag közösen lehet bulizni online. Talán nem kell magyarázni, hogy miért is lett most ez ilyen népszerű.
Régebben egyébként úgy hívták az alkalmazást, hogy Meerkat, aztán megvette a gyártót a Fortnite mögött álló cég, és lett belőle Houseparty, majd lett egyre népszerűbb.
Forrás: Social Media Today