Elindult a TikTok for Business oldal, amely számos eszközt kínál a marketingszakembereknek arra vonatkozóan, hogyan tudják a leghatékonyabban felhasználni a rövid videókat megosztó alkalmazást a kampányaikban.
Az oldalon tippeket és ötleteket lehet majd találni, valamint linkeket olyan eszközökhöz, mint a Creator Marketplace vagy az önkiszolgáló hirdetési platform, ami még nem érhető el minden régióban, de valószínűleg hamarosan változtatni fognak ezen. Lesznek esettanulmányok is, hogy ezekkel is segítsék a partnereiket, hogy tudnak hatékony kampányokat felépíteni.
Az oldalon jelenleg rendelkezésre álló információk érdekesek, de még meglehetősen kevés jól használható és új információ szerepel rajta. Ezzel együtt nem jelentett be a TikTok olyasmit, hogy bővítené a rendelkezésre álló hirdetési módokat tovább bővítené. Jelenleg az oldal középpontjában az a mottó szerepel, hogy a partnerek ne hirdetésekben, hanem TikTok-videókban gondolkodjanak, ami úgy tűnik afelé terelné a hirdetőket, hogy a platformhoz illő tartalmakban gondolkodjanak ahelyett, hogy a felhasználási élményt megszakító reklámokat részesítenék előnyben, amit felhasználóként szinte mindenki utál, mégis sok cég ragaszkodik ehhez.
Egyelőre nincs sok információ arról, hogyan érdemes akkor hirdetni ezek helyett, de vannak tippek, miután a TikTok bejelentette az AR Brand Effects Partner programot, amivel például a márka emblémája vagy vizuális eleme lesz aktiválható. Hogy egy nagyon bugyuta példával éljünk, tételezzük fel, hogy a Nike-pipával lehetne úgy csinálni, mintha igazi pipa lenne. Nyilván ennél a valóságban sokkal szórakoztatóbb megoldások születhetnek majd, ha kellően kreatív hozzá egy ügynökség.
Továbbra is dolgozik a TikTok a Business Data Hub oldalán, amin szintén a marketing szakembereknek nyújt majd nagyobb betekintést az elérhető, nem érzékeny adatokba. Persze ennek sikere azon múlik majd, hogy milyen adatokat tesznek elérhetővé, és mennyit, de úgy tűnik, hogy a piacnak most minden apró segítség számít, hiszen a TikTok népszerűsége folyamatosan növekszik, és ezzel együtt egyre több márka szeretne megjelenni a platformon, lehetőleg sikeresen.