Miután néhány napja megírtuk, hogy az emberek a Pinteresten a karácsonyra készülnek, előállt a Facebook is egy marketing útmutatóval a december végi ünnepre.
Bár távolinak tűnik még, de mivel hivatalosan is az év második felébe léptünk, ezért itt az ideje, hogy a márkák elkezdjenek a karácsonyra is gondolni. A Facebook szerint az idei karácsonyi szezon más lesz mint az eddigiek, ugyanakkor minden eddiginél fontosabb lesz az ünnep, és az hogy együtt lehessenek az emberek a szeretteikkel.
Hogy ez a márkák életében is sikert jelentsen, ezért egy interaktív adatközponttal álltak elő, ahol több mérőszám és téma szerint lehet látni és keresni az elmúlt három év adatai között.
Kiadtak egy 26 oldalas kiskönyvet is, hogy egyszerűbb legyen megszervezni a sikeres kampányt. Ehhez információk mellett ötleteket is biztosítanak, valamint segítenek az időzítésben is, november és december hónapban külön kiemelve a legfontosabb dátumokat, és segítenek abban is, hogy milyen célok eléréséhez milyen hirdetési lehetőségekkel lehet majd számolni.
A teljes karácsonyra felkészítő kézikönyvet innen lehet elérni.