hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az App Annie nevű adatelemző cég azt nézte meg, hogy az elmúlt négy évben hogyan változott a különböző applikációk használata, és hogy egyáltalán mennyi időt töltenek az emberek azzal, hogy nem csak úgy netezgetnek, hanem konkrétan valamilyen applikációt használnak. A rövid válasz az, hogy sokkal többet. 

A kutatás igazán izgalmas része az, ami egymáshoz viszonyítva mutatja az applikációhasználati-szokásokat. Vagyis ha veszünk valakit, aki használja a Snapchatet, az milyen valószínűséggel, és milyen más közösségi oldalakat is használ. A példánál maradva, azok, akik Snapchetet használnak, 89 százalékok Youtube-ot is nézeget, sokan instagramoznak és facebookoznak, de meglepő módon viszonylag kevés százalékuk használja a TikTokot is, de a számuk szignifikánsan emelkedik. 

Forrás: Social Media Today