A Facebook közzé tette a legújabb trendeket, vagyis hogy mik érdeklik mostanában a leginkább az embereket. A riport 34 ezer felhasználó adatain alapszik, és nem csak a Facebook belső adatait hívták segítségül, de kérdőíveztek, és harmadik féltől származó adatokat is felhasználtak. 

fb_safer_shopping_info2.png

Ezek alapján öt kulcsfontosságú irány rajzolódik ki: 

  • Biztonságos vásárlás: Az emberek szeretnek egyszerűen, de biztonságosan vásárolni, sokan az online kereskedelem irányába tolódnak. 
  • Stressz csillapítás: Sokan a mentális egészséggel foglalkoznak, hogyan tudják csökkenteni a stresszt egy ilyen szituációban, mint amiben most élnek. 
  • Összetartóbb közösségek: A világjárvány közelebb hozta egymáshoz az embereket, és a helyi cégeket és vállalkozásokat szívesebben támogatják. 
  • Szolidaritás: A Z generáció sokkal erősebben áll ki jótékony, szolidáris akciók mellett. 
  • Kényelem: A legtöbb ember az üzenetküldő alkalmazásokon keresztül tartja a kapcsolatot, nem csak a szeretteivel, de a márkákkal is ezt a kapcsolatfelvételt preferálja. 

Forrás: Social Media Today