Bár itthon egyelőre még nem elérhető, azért egyértelműen látszik, hogy az Instagram nagy erőkkel tökéletesíti a Reelst, amit a TikTok legnagyobb konkurenciájának szán.
Az Instagramba betagozódott, rövid, zenés videók megosztására szolgáló funkció sokak szerint tulajdonképpen semmiben nem különbözik a TikToktól, vagyis ha az volt a cél, hogy egy olyat szeretnének, akkor ez sikerült, most pedig a finomhangolás van soron.
Az új frissítésekkel 15 másodperc helyett 30 másodperces videókat lehet készíteni, be lehet állítani 10 másodpercre az időzítőt, hogy egyszerűbb legyen magunkról videókat készíteni, és jóval könnyebb lesz a videók szerkesztése is.
Valószínűleg egyelőre tökéletesítik a funkciókat, és be is lövik, hogy pontosan kinek a konkurenciája szeretnének lenni, ugyanis a kritikusok szerint nem egyértelmű, hogy a TikTok vagy a Snapchat legyőzése a cél, illetve az sem jó, hogy nincs az alkalmazáson belül megfelelő hely a videóknak. Mindenesetre ha mindezeket sikerül kitalálni, akkor talán szóba jöhet, hogy a világ több országában is elérhető legyen.
Forrás: The Next Web