Nagyon ráerősített a Snapchat, hogy a TikTok méltó riválisa legyen. Érdekes egyébként látni, hogyan lopják egymástól az ötleteket a közösségi oldalak, hiszen ugye a Snapchat volt az első, ami bevezette a köztudatba a sztori funkciót, ami azóta minden létező közösségi oldalon megjelent. A TikTok pedig az, aki a rövid kis videókat megreformálta, ami most megjelenik a Snapchaten is. A funkció neve Spotlight, és egy egészen izgalmas promóciót is terveztek hozzá.
Minden nap 1 millió dollárt osztanak szét a legvirálisabb tartalom előállítóinak, hogy ezzel is arra ösztönözzék őket, hogy ide készítsenek videókat, ne a konkurensnek, a felhasználóknak pedig azt üzenheti, hogy amennyiben mindenki ide összpontosítja a kreatív energiáit, akkor érdemesebb itt elütni az időt.
A felhasználók a privát fiókukba feltöltött videóknál is ki tudják választani, hogy a Spotlight feedbe kerüljön, vagyis nem kell az egész fióknak nyilvánosnak lenni. A Spotlight a főoldalról lesz elérhető, kap egy dedikált kis ikont az alsó menüsorban. A feedben ugyanúgy olyan paraméterek alapján jönnek elő tartalmak, mint hogy hányan nézték meg, hányan nézték végig, és hogy hányan osztották meg vagy jelölték be, hogy tetszik. Az egyetlen nagy kérdés egyelőre a zene, ugyanis a Snapchat azt javasolja, hogy a saját zenetárukból válogassanak a felhasználók, ami azért alaposan korlátozza a lehetőségeket.
Forrás: Social Media Today