A Balenciaga legújabb ruháival az Afterworld nevű, 2031-ben játszódó videójátékban lehet majd először találkozni. A cég egyelőre nem árult el sokat, azt mondta, hogy különböző helyszíneken különböző feladatokat és kalandokat kell majd megoldani a játékosnak, ami annyira általános, hogy akár a Super Mariora is igaz lehetne. Annyit lehet tudni, hogy a játék webböngészőből bárki számára elérhető lesz december 6-án, és egyfajta virtuális utópia lesz, ami az ember és a természet közti egyensúly-megteremtésről is szól a ruhák mellett.
A korlátozások miatt a divatbemutatóknak teljesen új nézőpontra, és új ötletekre van szüksége. Néhány márka csak kevesebb embert enged az eseményére, vagy élőben közvetíti, mások sokkal kreatívabb módon oldják meg a bemutatókat. És vannak már csak virtuális kollekciók is, olyan ruhadarabok, amik a valóságban nem, csak virtuálisan léteznek, ellenben pénzbe kerülnek. Vagy a játékos karaktere vehet magának a League of Legendsben Louis Vuitton ruhákat, vagy mád divatcégek sminket és ruhákat adnak mesterséges intelligencia segítségével a fotókon szereplő emberekre, természetesen szintén pénzért, hogy elkészüljön a tökéletes fotó a közösségi oldalra, vagy a egy videóhíváshoz.