Együttműködést kötött a TikTok és a Whisk, hogy egyszerűbb legyen az olyan tartalomelőállítók élete, akik főzős videókat osztanak meg.
A TikTok gőzerővel dolgozik azon, hogy a tartalomnelőállítókat bevételhez juttassa, ezzel szeretnének elébe menni annak, hogy más platforomkra vándoroljanak, ahol esetleg egyszerűbb a közönség és a tartalomelőállító közötti közvetlen kapcsolat, és ezzel együtt a bevételek kezelése.
Ezt a célt szolgálja az együttműködés a Whisk nevű receptmegosztóval, amivel képesek lesznek a főzős videók készítőinek megosztani a teljes receptet, amivel a Whisk profiljuk forgalmát növelni tudják.
Szakértők szerint várható, hogy később több olyan lehetőséget is biztosítanak, ami majd külső linkek megosztását teszi lehetővé ennyire figyelemfelkeltő módon, hiszen akár ez is az alapja lehet az e-kereskedelem növekedési céljának eléréséhez.
Forrás: Social Media Today