Gyakorlatilag az egész világ a Google-ön keres. Vannak ugyan más szolgáltatók is, de a Google annyira leuralja a piacot, hogy már maga a cégnév is egyenlő a kereséssel: biztosan ismerős mindenkinek az a kifejezés, hogy google-özd le.
Szóval mindenki ott keres, de a Similarweb adatai szerint csupán a keresések egyharmada után van további kattintás is.
A cég mérésében nagyjából 5,1 billió, 2020 januárja és decembere között folytatott Google-keresést néztek meg. Ezeknek 33,59 százaléka organikus találatokra való kattintással zárult, és csupán az esetek 1,59 százalékában kattintottak a felhasználók fizetett megjelenésre. Az is kiderült, hogy mobilon sokkal gyakoribbak a továbbkattintás nélküli keresések, mint asztali böngészőkben.
Mindez egyébként azért van, mert a Google már gyakorlatilag egyből kiteszi az emberek elé azt, ami miatt kerestek (név, telefonszám stb.), így felesleges a további kattintás.
Forrás: PC World