Azt egyelőre még senki nem tudja, hogy a LinkedIn Stories mekkora dobás, vagy hogy például itthon mennyire érdemes erre építeni egy márka kommunikációját, de hogy ez minél hamarabb kiderüljön, a platform megosztott néhány tanácsot, mire kell odafigyelni.
Ahogy a többi közösségi oldalnál, úgy itt is arról szólnának a történetek, hogy a márkák közvetlenebbül tarthassák a kapcsolatot a fogyasztókkal, kérdés, hogy ez alapvetően szakmai oldalon ez mennyire releváns. Kísérletezni viszont érdemes vele, amihez adott a LinkedIn néhány tanácsot:
A hallgatóság edukálása
Hasznos tippek, tanácsok, adatok, egy új blogbejegyzés érdekességei, iparági érdekessségek mind izgalmasak lehetnek a hallgatóságnak. Példaként erre az Adobe bejegyzéseit hozták fel.
A termékek kiemelése
Új termékek vagy a termék izgalmas funkcióinak a kiemelése is hasznos lehet, egészen addig, amíg nem túl erőszakos a vásárlásösztönzés.
Emberi oldal
A LinkedIn szerint a Stories kiváló helyszín lehet a márkaépítésre azzal, ha a márka mögött álló embereket jobban megismerhetik, és cégen belül is előnyös lehet, ha hangsúlyozzák a munkavállaóik felé, hogy számítanak.
Események
Jó hely lehet arra, hogy a közelgő események promóciójához adjanak egy kis plusz löketet.
Infomorzsák
A márkával összhangban kis érdekességek, rövid és tömör infók tökéletesen passzolhatnak a Stories formátumhoz.
Forrás: LinkedIn