Csak idő kérdése volt, hogy az ázsiai országokban népszerű trend, az élőben közvetített vásárlós események megjelenjenek a világ más területén is. Illetve újra feltűnjenek, hiszen a tévéshop műfaja elég régi, de manapság sikeresnek egyáltalán nem nevezhető.
A Live Shopping Fridays ezzel szemben a Facebookon egy olyan esemény lesz, ahol a kiválasztott márkák termékeit fogja egy műsorvezető prezentálni, élőben lehet majd kérdezni tőle, és ott helyben meg is lehet rendelni a terméket. A facebook szerint ez a fogyasztóknak azért jó, mert láthatják az újdonságokat, tanácsokat kérhetnek azzal kapcsolatban és feltehetik a kérdéseiket, a márkáknak pedig azért izgalmas lehetőség, mert kapcsolatot építhetnek ki a fogyasztókkal, szórakoztatnak és megválaszolhatják a fogyasztók kérdéseit.
Az első márkák között van a Clinique, az Abercombie & Fitch és a Sephora.
Forrás: Social Media Today