Drew Kirchhoff, a TikTok termékmenedzsere egy blogposztban írt arról, hogy szeretnék, ha sokkal gazdagabb lenne a történetmesélés lehetősége a közösségi oldalon, ennek érdekében az egy perces maximális videó hosszúság három percre tolják ki. A változás az ígéretek szerint a következő hetekben jut majd el a felhasználókhoz.
Az oldal az elejétől kezdve egy percben maximalizálta a videókat, ezzel tűnt ki például a Youtube világából. Vannak, akik szerint pont ez a sikerének a titka, vagyis, hogy kihasználja, hogy kevés idő alatt minél több információt és videót befogadjon a felhasználó, pont olyan hosszan, hogy még nem kalandozik el a figyelme. A TikTok szerint viszont nem történik semmi nagy dolog, egészen egyszerűen, aki szeretne az továbbra is csinálhat pár másodperces tartalmat, viszont aki eddig több részletben tette fel a videóit, az most kicsit nagyobb teret kap ezzel az újítással.
Forrás: BBC