Nagy mérföldkőhöz érkezett a TikTok, elérték a 3 milliárd letöltést, és ezzel ők lettek az első olyan applikáció, ami annak ellenére érte el ezt a számot, hogy nem a Facebook tulajdonában áll.
Nem elég, hogy sokan töltik le, és még mindig úgy tűnik, hogy megállíthatatlanul növekszik a felhasználók száma, de 2021 első félévében a számítások szerint közel egymilliárd dollárt bevételt is hozott. Ez pedig azért érdekes mutatószám, mert az üzleti modell sikerét nem csak az határozza meg, hogy hány felhasználójuk van, hanem hogyan tudják a felhasználószámot pénzre váltani. Most úgy tűnik, hogy ebben is nagyon jó úton haladnak, ami azt jelenti, hogy fel tudják venni a versenyt a Facebook és a Youtube azon törekvéseivel, aminek célja, hogy partnereket és felhasználókat csábítsanak át a saját platformjukra, és erre szemmel láthatóan hajlandóak pénzt is áldozni.
Valószínűleg ezért a legfontosabb lépés az lesz számukra a közeljövőben, hogy elősegítsék a tartalmak monetizálásának minél hatékonyabb lehetőségét, erősítsenek az e-kereskedelmen és a márkaegyüttműködések hatékonyságán, valamint egy hosszú távon is fenntartható ököszisztémát építsenek ki.
Forrás: Social Media Today