Eltűnő sztorikat tesztel a TikTok is, ami nem túl meglepő módon 24 óráig lenne látható, mielőtt törlődik az oldalról.
A BBC-nek a TikTok szóvivője azt mondta, hogy a platform szeretne gazdagítani a felhasználói élményt, és megerősítette, hogy kísérleteznek olyan módszerekkel, ami az alkotóknak további lehetőségeket biztosít a kreatív ötleteik életre keltéséhez.
A hír hallatán érdemes átvenni a sztorik történetét. Az egész a Snapchaten kezdődött, majd az Instagramon is nagy népszerűségnek örvendett, és megjelent a Facebookon is, aztán szépen lassan a Twitter és a LinkedIn is átvette. A Facebook a héten jelentette be, hogy a WhatsAppon is lehetőség lesz eltűnő fotók és videók küldésére. A siker egyébként nem garantált, a Twitter pár napja közölte, hogy a Fleets nevű eltűnő bejegyzéseknek nem sokkal a bevezetése után vége is.
Forrás: BBC