Újabb lépést tett az Instagram, hogy erősítse az alkalmazás e-kereskedő jellegét, a Bolt fül alatt lehet bizonyos termékeket jobban promótálni.
A tesztek alapján ez a hirdetési lehetőség úgy néz majd ki, hogy ha a márka szeretné egy bizonyos termékére felhívni a figyelmet, akkor az szponzorált bejegyzésként a Bolt menüpontra kattintva az ajánlott termékek között elsőként jelenik majd meg a felhasználóknak. Ha valaki rákattint, akkor részletesebb leírást olvashat a termékről, és megnézhet több képet is, ráadásul könnyebb lesz számára elnavigálni a márka oldalára, és más termékeket is megnézni, vagy kapcsolatba lépni a hirdetővel. A hirdetett termékeket tovább is lehet osztani vagy az Instagramon, vagy el lehet küldeni ismerősöknek, ami további eléréseket generálhat.
Hogy teljesen kiteljesedjen és minden régióban elérhető legyen a Facebook és az Instagram boltok szolgáltatásai, és közvetlenül az alkalmazásból lehessen rendelni, ahhoz még számtalan különböző ország szabályainak kell megfelelni, de egyelőre úgy tűnik, hogy a hajthatatlanok.
Forrás: Social Media Today