Az Apple, a Nike, a Sony vagy az Uber évente rengeteg pénzt szánnak arra, hogy a márkát minél és a termékeiket vagy szolgáltatásaikat minél több ember szeresse. Ez viszont nagyon sok esetben úgy tűnik nem elég, legalábbis a terméktesztelő Rave oldal összesítette szerint a nagy márkáknak is meggyűlik a baja a fogyasztói elégedetlenséggel.
Twitter-bejegyzéseket összesítettek, amelyekben márkákat említettek negatív kontextusban, aztán térképre tették az országok szerint legjobban gyűlölt vagy legalábbis legtöbbet kritizált márkákat.
A magyaroknál a Sony lett, ami a legtöbb kritizáló bejegyzést kapta, és ez nem valami hazai sajátosság, ugyanis több országban is ők nyertek. A környékünkön sem szeretik, de a szomszédos országokban nagy a harag a Tesla, a Microsoft és a Facebook irányába is. Globális szinten az Uber, a Paypal és a KFC is megkapta a magáét, de vannak érdekességek is, például a jamaikaiak nagyon nincsenek megelégedve a Guccival, Tanzániában a Land Roverrel, míg a Bahamákon a Hennessyvel, az Egyesült Arab Emírségekben pedig sok a baj a Rolexszel.
Forrás: Mentalfloss