A Callsign legújabb kutatása alapján azt lehet mondani, hogy zuhanó tendenciában van a közösségi oldalakba vetett bizalom, miután kiderült, hogy a felhasználók több mint fele nem gondolja azt, hogy személyes adatai biztonságban vannak ezeknél a cégeknél.
A bizalom egyébként egyre kényesebb kérdés, és úgy tűnik, hogy egyre inkább meg kell dolgoznia a tech vállalatoknak, hogy a felhasználók bizalmát elnyerjék. A megkérdezettek 51 százaléka nem bízik a mobil szolgáltatójában, 45 százalék a bankjában, hogy a személyes adataikat meg tudnák védeni. Elég egy hír a céghez kapcsolható adatszivárgásról, a bizalmi mutatók bezuhannak, és nagyon nehéz onnan visszatornáznia magát bármilyen vállalkozásnak. 49 százalék azt mondja, hogy eleve nem örül annak, hogy a személyes adatait meg kell osztania közösségi oldalakkal, 40 százalék pedig azt szeretné, ha azok a cégek, akik a személyes adataikat kezelik, felelősségre vonhatóak lennének, ha nem vigyáztak eléggé és miattuk a felhasználók csalások áldozataivá válnak.
Forrás: VentureBeat