A Facebook arra hívta fel a figyelmet, hogy a márkáknak fel kell készülnie arra, hogy a karácsonyi vásárlások során az emberek közvetlenül hozzájuk fordulnak majd a kérdéseikkel a Messengeren keresztül.
Hogy hogyan lehet kezelni a megnövekedett forgalmat, és hogyan érdemes kommunikálni az emberekkel, arról készített egy videót is. Ebből kiderül, hogy első körben egyszerűbbé kell tenni a kapcsolatfelvételt, hogy akár vásárlás közben is kérdezhessen a felhasználó. Érdemes aktiválni a WhatsApp Business elérhetőséget is. Aztán használni kell az ingyenes automatikus üzeneteket. Érdemes megírni automatikusan, hogy kb mikorra várhat választ, sőt javasolnak összerakni egy FAQ-sort is a legtöbbet ismételt kérdésekből és válaszokból. A kommunikációtól pedig nem kell félni, sőt azt tanácsolják, hogy inkább bátorítani kell a felhasználókat, hogy tegyenek fel kérdéseket a márkának, hiszen nincs is ennél jobb módja a személyre szabott ajánlatok célba juttatására, illetve a márka elköteleződés növelésére.
Forrás: Facebook