Ahogyan a Facebook éppen egzisztenciális krízisben van, a Snapchat arról számolt be, hogy nyereségesek lettek. Ez azért fontos, mert előző évben még 113 millió dolláros veszteséggel kellett számolniuk.
Az eredménnyel a befektetők is nagyon elégedettek, a Snap részvények 60 százalékot emelkedtek. A Snap negyedik negyedéves bevétele meghaladta a Wall Street becsléseit is, az 1,3 milliárd dollár több mint az elemzők által előrejelzett 1,2 milliárd dollár. Az év során azonban a Snap mínuszban maradt és 4,1 milliárd dolláros bevétel mellett 488 millió dollár veszteséget könyvelhetett el.
A részvényesek aggódtak korábban amiatt, hogy az Apple új adatvédelmi szabályai rájuk is negatív hatással lesznek, és kevesebben hirdetnek majd, mert nem lehet megfelelően targetálni és mérni a bejegyzéseket. A hirdetési tevékenységével kapcsolatos aggodalmak ellenére azonban a vállalat továbbra is növeli a felhasználói számát. A negyedik negyedévben napi 319 millió felhasználója volt, ami 20 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. Azonban a vállalat elismerte, hogy a felhasználók kevesebb üzenetet küldenek, és az alkalmazásban található eredeti TV-stílusú programok, valamint a Snap Spotlight hírfolyamában közzétett, rövid formátumú, felhasználó által generált videók felé fordulnak, vagyis a TikTok-hoz hasonló funkciók a sikeresek.
Forrás: Forbes