A Super Bowl utáni nap a közösségi oldalak életében általában azt jelenti, hogy vagy az ott látott reklámokról, vagy a virális tartalmakról posztolnak az emberek. Új mémek születnek, és aki lemaradt, azoknak sokszor komoly fejtörést okoz kinyomozni, hogy mégis miről is van szó, honnan indult az egész. Ezért segítségképpen összeszedjük a legfontosabb tudnivalókat.
Természetesen a félidei showról sok szó esik a közösségi oldalakon is. Mivel az idei tulajdonképpen egy hatalmas nosztalgiaműsor volt, így a vélemények is megoszlanak. Van, akinek a legszebb éveit jelenti, és szerinte a valaha volt legjobb show, mások pedig egyáltalán nem értik, mitől nagy szám az, hogy Dr. Dre, Eminem, Snoop Dogg vagy Mary J. Blige egy színpadon lép fel. Ezzel együtt persze elindult a nagy vita is arról, hogy az utóbbi néhány évben melyik előadás volt a legjobb. Néhány influenszer a döntővel együtt járó kiemelt érdeklődést természetesen a saját sikerükre fordította, játékuk lényege az volt, hogy ha a kedvenc csapata nyer, akkor posztját lájkolók és megosztók között kisorsol 10 ezer dollárt például Jake Paul is. Ha valaki Eli Apple nevébe botlik, az azért lehet, mert a játékos elég rosszul teljesített, miközben eleve nem volt túl népszerű mostanában a nyilatkozatai miatt, amelyben például New Orleanst koszosnak és büdösnek nevezte. Vagyis elég sok most a rajta élcelődő tartalom is.
Ezzel szemben Evan McPherson sokakból szimpátiát váltott ki, mikor a félidei szünetben a lelkesedését egy pillanatig sem rejtve inkább leült a kispadra, hogy testközelből nézhesse meg a félidei showt.
Természetesen a reklámok némelyike is önálló életre kelt, kezdve a Coinbase lebegő QR-kódjával. A sugárzott reklámban fekete háttérben lebegett egy QR-kód, és mindenki nagyon izgatott lett egészen addig, amíg a kriptokereskedelemmel foglalkozó Coinbase oldala meg nem jelent. Ennél azonban sokkal jobban összezavarta az embereket az Uber Eats reklámja, amiben jól ismert emberek valami ehetetlen esznek, amiket a kajarendelő cég szállított ki nekik. Ez már eddig is elég furcsa, de mikor Gwyneth Paltrow megeszi a gyertyát, aminek elvileg olyan az illata mint a saját vaginájának, akkor rengetegen fordultak a közösségi oldalakhoz megbeszélni az átélt traumát.
Forrás: ADWeek