Érdekes hirdetési móddal kísérletezik a Snapchat, miután lehetővé tették a legnépszerűbb felhasználóik számára, hogy a bejegyzéseik, videóik közepén félbeszakítsa a felvételt egy reklám.
A hirdetések által generált bevételeket visszaosztják majd a tartalomelőállítókra. Hogy ez egészen pontosan milyen szorzót jelent, az nem nyilvános, a Snap azt mondja, hogy ez sok tényezőtől függ, például a népszerűségtől, a posztolások gyakoriságától vagy a közönség elköteleződésétől.
A gondolatmenet az újítás mögött az, hogy a megtekintések száma az adott történet függvénye, ezért nem szeretnének ugyanannyit fizetni egy jobban, illetve egy rosszabbul teljesítő bejegyzés esetén. Hogy ez nagyobb hasznot hoz-e a felhasználóknak, azt egyelőre nem tudni. Bárhogy is legyen, a Snap legjobb alkotói legalább egy kis pénzt kaphatnak a történeteikbe beillesztett hirdetésekből, ami egy újabb utat biztosít a bevételszerzéshez, miközben a hirdetőknek újabb lehetőséget ad arra, hogy konkrétabb, elkötelezettebb közönségeket érjenek el a kampányaikkal.
Egyelőre teszt alatt áll az új reklámozási módszer amerikai felhasználókkal.
Forrás: Social Media Today