Egy teljesen új kezelőfelületet tesztel az Instagram, ami hatással lehet a tartalmi stratégia kialakítására főleg azoknál a márkáknál és felhasználóknál, akiknél a történetek vannak fókuszban.
A tesztelés alatt álló felület lényege, hogy tulajdonképpen elrejti a bejegyzéseket bizonyos képkockaszám után. A kiszivárgott fotók alapján első körben csak három képkockát jelenítenek meg egy olyan funkcióval, amire kattintva az összes elérhetővé válik. Vagyis az új kezelőfelületen nem automatikusan látnánk a felhasználók összes sztori-bejegyzését, hanem manuálisan kellene jelezni, hogy többre vagyunk kíváncsiak. Ezzel pedig valószínűleg sokan csak az első három kockát látják majd a bejegyzéseknél, mert ha valaki éppen nem figyel, vagy nem elég gyors, akkor könnyen a következő felhasználó sztorijára ugrik, és fel sem tűnik, hogy kihagyott még néhány kockát.
Az Instagram megerősítette, hogy tesztelik a funkciót, de ennél bővebben nem akartak az újításról beszélni.
Forrás: Social Media Today