Egyre népszerűbb az Instagram Tiktokról másolt Reels funkciója, így a platform mostantól lehetővé teszi a márkák számára, hogy felpörgessék a klipjeiket a formátumba épített új „Boost” opcióval. Ebben a klipben végigvezeti a felhasználót a gyors promóciós folyamaton.
Az új funkció jó módszer lehet a vírustrendek mesterséges létrehozására, bár van néhány kitétel, amelyet tudni kell, mielőtt fizetett költést tennénk a Reels klipek mögé. Az Instagram azt mondja, hogy a Boosted Reels megjelenhet a hírfolyamban, a történetekben, a Felfedezés oldalon, hogy segítsen az új ügyfeleknek megtalálni a márkát.
A fizetett Boosthoz a Reels klipnek 60 másodpercnél rövidebbek kell, hogy legyenek, és 9:16-os képarányúnak kell lenniük. A harmadik fél IP-jét használó Reelsek – például szerzői joggal védett zenék, GIF-ek, interaktív matricák vagy kameraszűrők – nem jogosultak a kiemelésre. Ezen túlmenően a Facebookon megosztott tekercsek sem jogosultak erre, ami talán a legnagyobb korlátozás.
Szóval jó lehet ez a promóció, de a gyors terjedéshez ezután is elengedhetetlen lesz a jó tartalom.
Forrás: Social Media Today