Úgy tűnik, hogy az eddigi erőfeszítések ellenére az Instagram teljes visszavonulót fúj a vásárlásokkal kapcsolatban. A hírek szerint az új stratégia mégsem az Instagram e-kereskedelmi törekvéseit helyezi előtérbe, ezeket a funkciókat drasztikus módon megritkítják állítólag. A The Information belsős forrásokra hivatkozva úgy tudja, hogy ezek helyett a közvetlen hirdetésekre koncentrál majd a platform.
A cég dolgozóit állítólag már értesítették arról, hogy a meglévő vásárlós oldal idővel eltűnik, de előtte először egyszerűbbé és kevésbé személyre szabottá teszik azt.
Arról nincs szó, hogy miért történt ez a hátraarc viszont a reklámbevételek további növelése jelenleg minden közösségi óriásnak gondot okoz, ráadásul az Apple követési korlátozásai miatt az átlagnál jobban szenved ettől a problémától a Meta, ami ugye a Facebook és az Instagram anyacége.
Forrás: IT Café