hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az Instagram két új hirdetési lehetőséget vezet be: az emlékeztető hirdetéseket, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozhassanak az esemény előtti figyelmeztetésekre, valamint a keresési eredményekben megjelenő hirdetéseket, amik szerintük segítik a felfedezésben lévő felhasználók jobb kapcsolattartását.

Amint az az alábbi példaképernyőkön látható, az emlékeztető hirdetések lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy feliratkozzanak az alkalmazás bizonyos eseményeivel kapcsolatos figyelmeztetésekre.

Miután a felhasználó feliratkozik, három egymást követő értesítést kap az eseményről, az első egy nappal azelőtt, majd további 15 perccel a kezdési időpont előtt, az utolsó figyelmeztetés pedig az esemény kezdetekor. 

Az Instagram új hirdetéseket is megjelenít a keresési eredmények között, segítve a felhasználókkal való kapcsolatfelvételt a kulcsszavak alapján.

A hirdetések a hírfolyamban jelennek meg, amelyet az emberek görgethetnek, amikor rányomnak egy bejegyzésre a keresési eredmények közül. 

Az Instagram tervei szerint a következő hónapokban világszerte elindítják ezeket a fejlesztéseket.

Forrás: Social Media Today