hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Az OnlyAccounts.io által bemutatott adatok szerint az alkalmazás történetének egyik legjobb negyedéve után a TikTok több mint 4,4 milliárd letöltésnél tart.

Több mint félmilliárd letöltés 2023 első felében

A TikTok néhány hónappal a 2017-es megjelenése után meghódította a világot. Noha az alkalmazás már akkor is népszerű volt, és nagy kampány támogatta, letöltései az egekbe szöktek a COVID-19 világjárvány közepette, amikor minden eddiginél többen használtak közösségi média platformokat, hogy kapcsolatba lépjenek másokkal.

A Statista és az AppMagic adatai szerint a TikTok-ot 653,7 millió alkalommal töltötték le 2018-ban. Abban az évben az összes letöltés több mint 40%-a Indiából származott, amely az egyik leggyorsabban növekvő TikTok-piac.

Egy évvel később az alkalmazást 703,7 millióan töltötték le világszerte. De ez is semmi volt 2020-hoz képest, amely a TikTok letöltések eddigi legjobb éve. Csak abban az évben az alkalmazást közel 985 millió alkalommal töltötték le, ami 40%-kal több, mint egy évvel korábban. A statisztikák szerint a letöltések száma 718 millióra csökkent 2021-ben, ahogy az élet visszatért a normális kerékvágásba. A növekvő tendencia tavaly is folytatódott: 861,8 millió letöltést regisztráltak.

A Statista és az AppMagic adatai azonban azt mutatják, hogy 2023 új rekordot dönthet. Az év első hat hónapjában a TikTok-ot közel félmilliárdszor töltötték le világszerte, ami 32%-kal több, mint egy évvel ezelőtt ugyanebben az időszakban. Csak 2023 második negyedévében a közösségi videóalkalmazást 260,8 millió alkalommal töltötték le, ami történetének harmadik legmagasabb száma.

A növekvő felhasználói bázis továbbra is növeli a bevételeket

A felhasználók növekvő számának köszönhetően a marketingesek készek mélyen a zsebükbe nyúlni, hogy népszerűsítsék a platformon. A Tiktok hirdetések számos ajtót nyithatnak meg a vállalatok előtt, különösen azok előtt, akik fiatal közönséget szeretnének elérni. Ráadásul az alkalmazásban közzétett videók virálissá válhatnak, és gyakorlatilag egyik napról a másikra több millió felhasználóhoz juthatnak el, amit egyetlen más közösségi média alkalmazás sem tud nyújtani.

2020 és 2022 között a TikTok tulajdonosa, ByteDance 17,6 milliárd dollár bevételre tett szert a TikTok hirdetésekből, és ez a szám 2023-ban várhatóan további 18 milliárd dollárral nő. A lenyűgöző, 155%-os éves növekedésnek köszönhetően a TikTok a leggyorsabban növekvő vállalat lett a digitális hirdetésekből származó bevétel alapján a világon.

A Statista arra számít, hogy a TikTok hirdetési bevételei a következő négy évben közel 200%-kal emelkednek, és 2027-re elérik az 54 milliárd dollárt.