Több mint 10 millióan iratkoztak fel az X-re decemberben – mondta Linda Yaccarino, az X vezérigazgatója csütörtökön a közösségi médiában közzétett bejegyzésében.
A korábban Twitter néven ismert cég 75 millió dolláros reklámbevétel elvesztését kockáztatja az év végéig, mivel a nagy márkák szüneteltetik marketingkampányaikat a platformon – írja a New York Times. Ezért is lehet, hogy most bizonygatják, mennyire népszerű is a platform.
Az X-et, amely nem ad ki rendszeresen felhasználói adatokat, nem tudták azonnal elérni, hogy kommentálják, hogyan viszonyulnak a decemberi regisztrációk az átlaghoz, vagy hogy Yaccarino miért hozta nyilvánosságra pont most ezt az adatot. A milliárdos tulajdonos, Elon Musk júliusban azt mondta, az oldalnak havi 540 millió felhasználója volt.
Számos vállalat, köztük az Apple, a Disney, a Warner Bros Discovery, a Comcast, a Lions Gate Entertainment, a Paramount Global és az IBM novemberben azt mondta, hogy szünetelteti a hirdetéseiket az X-en.
Musk átkozta azokat a hirdetőket, akik elmenekültek a platformról, miután egyetértett egy felhasználóval, aki azt állította, hogy a zsidók gyűlöletet szítanak a fehérek ellen.
A Media Matters felügyeleti csoport jelentése több olyan bejegyzés mellett találta meg nagyobb cégek hirdetéseit, amelyek támogatták a nácizmust. A platform november végén pert indított a Media Matters ellen, rágalmazással vádolva.
Forrás: Reuters