A TikTok új, asztali alapú alkotói eszközöket tesztel, beleértve az új Alkotói Központ felhasználói felületet amely több elemzési betekintést és frissített felfedezési eszközöket biztosít az MI felhasználásával, amivel beszélgetni is lehet.
Az alkalmazás asztali verziójában néhány „Üzleti” fiókkal rendelkező felhasználó új formátumot lát az analitikai kezelőfelülethez, amely jobban elrendezi a különböző adatokat a teljes képernyőn.
Az új formátum dedikált, teljes képernyős megjelenítéssel mutatja a tartalmak teljesítményét és a közönség vizsgálatát. Ez megkönnyítheti a TikTok asztali számítógépről történő kezelését, ami nagy segítség lehet a különféle platformokon dolgozó közösségi média menedzserek számára.
A TikTok emellett továbbfejlesztette Kreatív központját, ahol az alkotók hozzáférhetnek az összes különféle eszközhöz, olyanokhoz, mint a legnépszerűbb hirdetések, trendek, kulcsszóstatisztikák és egyebek.
Végült a TikTok nemrég hozzáadott egy új beszélgetős chatbot-útmutatót, amely segít a Kreatív Központ felhasználóinak megtalálni, amit keresnek az alkalmazásban.
Az új párbeszédes kezelőfelület megkönnyíti a releváns tartalmak és eszközök elérését, példákkal arra, hogy mit kereshet a videóban.
Forrás: Social Media Today