A Meta egy sor új hirdetési eszközt jelentett be a NewFronts 2024 rendezvényen. Ezek között ott van a Meta új, gépi tanulásra épülő ajánlásai az Instagram alkotói piacterén, amelyek segítenek a márkáknak megtalálni a megfelelő alkotókat, akikkel együtt dolgozhatnak kampányaik során.

A Meta rendszere a közönséghasonlóságra, a téma relativitására és sok másra vonatkozó jelek alapján a legjobb alkotókat ajánlja, akikkel együtt dolgozhat a vállalkozása érdekében. A márkák ezentúl az alkotói és közönségattribútumok szélesebb körére szűrve is kereshetnek alkotókat, így több lehetőséget kínálnak a megfelelő partnerek megtalálására a kampányokhoz.

Ezen kívül a Meta az AI „Image Expansion” opcióját is kiterjeszti az Advantage+ kreatívokhoz, így a marketingesek immár a reelses kampányokhoz is használhatják az Image Expansion funkciót.

A képbővítés megkönnyíti a kreatív elemek átalakítását, hogy illeszkedjenek az egyes formátumokhoz. A Meta tavaly októberben indította el a ezt a funkciót, és most beépíti a Reels kampány létrehozási folyamatába is, így több lehetőséget kínál az MI-elemek használatára a hirdetésekben.

Forrás: Social Media Today