Az Instagramon rendszeresen van olyan időszak, amikor a platform vezetői válaszolnak a kérdésekre. Az egyik ilyenen bukkant fel az az amúgy triviális kérdés, hogy hogyan lehet növelni az alkalmazásban való elérést.
Adam Mosseri, az Instagram vezetője erre azt mondta, hogy a nézési időnél vagy a kedvelések és a megjegyzések számánál sokkal fontosabb a küldési arány, és itt az is arány fontosabb, mint maga a szám. Az elérésenkénti küldések Mosseri szerint jobban korrelálnak az általános eléréssel, mint bármi mással.
Tehát jelenleg az Instagram-algoritmus kulcsfontosságú eleme annak a valószínűsége, hogy az emberek kifejezetten megosztják a bejegyzésünket, nem pedig a nézési idő vagy az elköteleződés egyéb formái.
Régebben a közösségi platformok mindennel szemben előnyben részesítették a lájkokat és a kommenteket, de ahogy a videóra helyezték a hangsúlyt, és a szórakoztatás, elsősorban rövid formájú klipekre ment rá, a nézési idő egyre nagyobb szempont lett. Mert bár lehet, hogy nem kommentálunk minden egyes kliphez, de attól még megnézzük azt.
Most Mosseri ezt írta felül némileg, de nem azzal, hogy kommentelni kell, hanem arra kell rávenni az embereket, hogy valamilyen formában tovább osszák azt.
Forrás: Social Media Today