Az Instagram új profilkártyákat tesztel a tartalomkészítők számára, amelyek újabb lehetőséget kínálnak a profil kiemelésére és a tartalom bemutatására. A digitálisan lapozható kártyák egy QR-kódot tartalmaznak az azonnali kapcsolódáshoz az egyik oldalon, a profil áttekintését és összefoglalónkat a másikon.

A profil áttekintése tartalmazza a képet és az életrajzot, a profilkategóriát és az üzleti linkeket. Ez egy praktikus összefoglaló az Instagram-jelenlétről, és egyszerű módja lehet annak, hogy az alkalmazásban több embert kövessen minket.

Az Instagram 2018 óta kínál QR-kódokat a profilokhoz, de kevesen ismerik őket, és így nem is használják őket. A platform korábban többször is változtatott a formátumon, és áthelyezte őket az alkalmazásban, ami valószínűleg nem segített.

Az Instagram most ismét próbálkozik a QR-kódokkal, és júniusban QR-kódokat adtak hozzá a műsorszórás csatornákhoz is.

Ez amúgy nem valószínű, hogy forradalmasítani fogja a dolgokat, de hasznos lehet a profil kiemelésére, és újabb lehetőséget adhat a tartalom elérésére.

Jelenleg az Instagram QR-kódodhoz úgy férhetünk amúgy hozzá, hogy megnyitjuk a profilunkat, és rákattintunk a „Profil megosztása” lehetőségre. Az új profilkártyák jelenleg korlátozott tesztelés alatt állnak.

Forrás: Social Media Today