A TikTok néhány új biztonsági eszközt vezet be a fiatal felhasználók számára, köztük a frissített alkalmazáson belüli forrásokat a szülőknek, a továbbfejlesztett tanácsadási útmutatókat és egy új TV-kampányt, amely kiemeli a biztonsági funkcióit.
A The Family Online Safety Institute együttműködésével új „Digital Safety Partnership” megállapodást dolgozott ki a családok számára, amely egy tényleges szerződésszerű dokumentum, amely segíthet a szülőknek világos határok és paraméterek felállításában a közösségi média használatához.
Ennek a megközelítésnek a fő célja, hogy segítse a beszélgetést a szülők és a tizenévesek között, hogy rávilágítsanak az online megjelenés lehetséges veszélyeire. A TikTok szerint a szándék az, hogy ezeken a megállapodásokon keresztül „pozitív digitális határokat állítsanak össze”.
A TikTok emellett elindítja a Guardian’s Guide és a Teen Safety Center frissített kiadásait is, hogy segítse a családokat a különféle eszközök és vezérlők jobb kihasználásában. A frissített biztonsági központ mostantól több ilyen interaktív elemet tartalmaz a szélesebb körű használat ösztönzése érdekében.
Ezen kívül a TikTok új TV-kampányt indít, amely kiemeli különféle biztonsági eszközeit.
Forrás: Social Media Today