REIMAGINE című új kampányához nem mást kért fel a Levi’s, mint Beyoncét. A „COWBOY CARTER” című, kritikusok által elismert albumról származó „LEVII’S JEANS” című dal megjelenését követően Beyoncé a Levi’s márka örökségéből és a modern kultúra egyik legbefolyásosabb alakjának előremutató víziójából ihletett kampány főszereplőjének szerepébe lép.
A kampány Beyoncé innovatív művészeti, kulturális és történetmesélő megközelítéséből merít ihletet, és újragondolja a klasszikus Levi’s megjelenéseket és filmeket. Egy fejezetekből álló sorozatban az új kampány újraértelmezi a Levi’s márka számos ikonikus reklámját, a modern korba helyezve azokat. Az első film – amelyet az 1985-ös „Launderette” című reklám ihletett, amely újra fellobbantotta az „I Heard It Through the Grapevine” című dalt a Billboard listákon – Beyoncét helyezi a középpontba, és ünnepli a Levi’s márka örökségét az önkifejezés vásznaként, amelyet a változáshozók és ikonok egyaránt viselnek.
A teljesen integrált kampány – amely televíziós, kültéri kreatív anyagokat, digitális, közösségi média, nyomtatott anyagokat, márkaaktivációkat és exkluzív termékeket tartalmaz – digitális vetítésekkel indult olyan kulcsfontosságú piacokon, mint San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Párizs, London és Berlin, ezzel felkeltve a figyelmet és a rajongóknak egy kis ízelítőt adva a kampányból. Szeptember 30-án világszerte nagy hatású kültéri hirdetések indulnak a Levi’s és Beyoncé kampányának megnyitására.
A reklám magyar vonatkozása, hogy az operatőr az a Rév Marcell volt, aki az Eufória sorozattal robbant be végleg a nemzetközi filmes világba, és azóta olyanokkal forgatott, mint Billie Eilish, Miley Cyrus vagy Dua Lipa.