hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

REIMAGINE című új kampányához nem mást kért fel a Levi’s, mint Beyoncét. A „COWBOY CARTER” című, kritikusok által elismert albumról származó „LEVII’S JEANS” című dal megjelenését követően Beyoncé a Levi’s márka örökségéből és a modern kultúra egyik legbefolyásosabb alakjának előremutató víziójából ihletett kampány főszereplőjének szerepébe lép.

A kampány Beyoncé innovatív művészeti, kulturális és történetmesélő megközelítéséből merít ihletet, és újragondolja a klasszikus Levi’s megjelenéseket és filmeket. Egy fejezetekből álló sorozatban az új kampány újraértelmezi a Levi’s márka számos ikonikus reklámját, a modern korba helyezve azokat. Az első film – amelyet az 1985-ös „Launderette” című reklám ihletett, amely újra fellobbantotta az „I Heard It Through the Grapevine” című dalt a Billboard listákon – Beyoncét helyezi a középpontba, és ünnepli a Levi’s márka örökségét az önkifejezés vásznaként, amelyet a változáshozók és ikonok egyaránt viselnek.

A teljesen integrált kampány – amely televíziós, kültéri kreatív anyagokat, digitális, közösségi média, nyomtatott anyagokat, márkaaktivációkat és exkluzív termékeket tartalmaz – digitális vetítésekkel indult olyan kulcsfontosságú piacokon, mint San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Párizs, London és Berlin, ezzel felkeltve a figyelmet és a rajongóknak egy kis ízelítőt adva a kampányból. Szeptember 30-án világszerte nagy hatású kültéri hirdetések indulnak a Levi’s és Beyoncé kampányának megnyitására.

A reklám magyar vonatkozása, hogy az operatőr az a Rév Marcell volt, aki az Eufória sorozattal robbant be végleg a nemzetközi filmes világba, és azóta olyanokkal forgatott, mint Billie Eilish, Miley Cyrus vagy Dua Lipa.