Az Instagram továbbra is a leggyakrabban használt közösségi alkalmazás a tizenévesek körében, bár a TikTok népszerűbb szórakozási forrásként. Ez a Piper Sandler legújabb kutatásának eredménye, amely a tizenévesek körében megfigyelhető trendeket vizsgálja.
A több mint 13 000 amerikai tinédzser éves felmérésén alapuló Piper Sandler megállapította, hogy a Netflix a napi videófogyasztásban kissé megelőzi a YouTube-ot, míg a TikTok az Instagramot verte meg a legkedveltebb közösségi alkalmazásként.
Használat tekintetében azonban az Instagram továbbra is az első helyen áll, 7 százalékponttal növelve előnyét a legutóbbi felmérés óta. A TikTok a második helyen áll (+5%), a Snapchat pedig a harmadik helyre esett vissza (-3%).
A többi közösségi platform tekintetében a Pinterest nagyobb érdeklődést vált ki, mint korábban (+6%), míg a Facebook is némi fellendülést tapasztalt (+2%). Az egykori Twitter platform használata ugyanennyivel csökkent a tizenévesek körében (-2%).
A múlt héten a Meta arról számolt be, hogy jelenleg 40 millió fiatal felnőtt használja a Facebookot naponta az Egyesült Államokban és Kanadában, ami több mint három éve a legmagasabb szint.
Forrás: Social Media Today