hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Adam Mosseri, az Instagram vezetője egy új bejegyzéssorozatban igyekszik eloszlatni a platformmal kapcsolatos tévhiteket. Legutóbb azt az elterjedt vélekedést cáfolta, miszerint az Instagram szándékosan csökkenti a „szponzorált” címkével ellátott bejegyzések elérését, hogy ezzel a márkákat fizetős hirdetések vásárlására ösztönözze.

Mosseri szerint az Instagram nem rangsorolja lejjebb a szponzoráltként megjelölt tartalmakat. A címke segít a platformnak megérteni, hogy mi számít szponzoráltnak, és fontos, hogy az alkotók ne féljenek megjelölni a tartalmaikat, hogy megfeleljenek a helyi törvényeknek.

Sokan úgy vélik, hogy az Instagramnak érdekében áll a szponzorált tartalmak elérésének csökkentése, mivel ezáltal a márkák és partnereik kénytelenek fizetni a nagyobb elérésért. Egyesek szerint azonban az is lehet, hogy az Instagram-felhasználók egyszerűen kevésbé foglalkoznak a szponzorált tartalmakkal, és amint meglátják a „szponzorált” címkét, továbbgörgetnek, ami csökkenti az elköteleződést és így az elérést is. Tehát az elérés csökkenése inkább a címke mellékhatása lehet, és nem az Instagram által kezdeményezett dolog.

Mosseri elmondása szerint a platform részéről semmilyen beavatkozás nem történt ezen bejegyzések elérésének algoritmikus vagy egyéb módon történő csökkentése érdekében.

Forrás: Social Media Today