A LinkedIn új, mesterséges intelligencia által vezérelt eszközt adott Sales Navigator platformjához, amely összefoglalót nyújt a leendő kapcsolattartókról, segítve a kapcsolatfelvételt és a további együttműködést.

Az új „Lead IQ” opció egyetlen kattintással áttekintést nyújt a LinkedIn-tagokról, beleértve tapasztalataikat, eredményeiket, érdeklődési körüket, közös vonásaikat és tevékenységeiket. Ez segít a felhasználóknak személyre szabottabb üzeneteket írni, felkészülni az értekezletekre, sőt, akár az interjúk során is kitűnni.

A LinkedIn továbbfejlesztette az „Account IQ” eszközt is, amely betekintést nyújt abba, hogy termékeid és szolgáltatásaid hogyan segíthetnek egy adott szervezetnek. Ezek az eszközök kihasználják a generatív MI erősségeit azáltal, hogy átfésülik az adatokat, és hasznos összefoglalókat és jegyzeteket készítenek, amelyek elkészítése egyébként órákig tartó kutatást igényelne.

Persze itt is érvényesül az az elv, hogy az MI gyakran téved, ezért érdemes az adatokat saját magunk ellenőrizni.

Forrás: Social Media Today