A LinkedIn 2022 januárjában vezette be a dedikált élő audióeseményeket, amelyek formátumukban nagyon hasonlítottak a Clubhouse-hoz. Azonban kevesebb mint két évvel később a platform bejelentette, hogy megszünteti ezt a funkciót, és az audióeseményeket integrálja a meglévő élő közvetítési eszközeibe.
Ez azt jelenti, hogy továbbra is lehetőség lesz csak hangalapú élő események futtatására, de a videó mezőbe egy statikus képet kell majd hozzáadni egy harmadik féltől származó eszköz segítségével.
A LinkedIn szerint a változás célja az élő események létrehozásának egyszerűsítése. December 2-tól kezdődően már nem lesz lehetőség natív audióesemények létrehozására. A december 31. előtt ütemezett audióesemények még megtarthatók a megszokott módon, de az ezt követően tervezett eseményekhez december 15-ig új eseményt kell létrehozni a LinkedIn Live-on keresztül.
A Meta tavaly év elején állította le az audióalapú közösségi elemeit, és bár az X továbbra is a Spacesszel próbálkozik, ez is csak egy kisebb szerepet játszik az alkalmazásban. A Clubhouse továbbra is működik, bár közel sem annyi felhasználóval, mint fénykorában.
Forrás: Social Media Today