A Baileys is elhelyezte ünnepi szpotját a karácsonyfa alá, melyben a BBH London által megálmodott modern feldolgozását láthatjuk Csajkovszkij Diótörőjének. Egy bálon járunk, ahol egy hosszasan és remekül megkoreografált tánccsatának vagyunk tanúi az egérkirály és a diótörő között, ami véget ér, amikor Clara csatlakozik és eldönti annak kimenetelét a herceg javára. A rövidfilm azzal zárul, hogy hősnőnk visszatér két barátnőjéhez további szórakozás céljából és megjelenik a szlogen: „Idén karácsonykor tölts időt a lányokkal!” – írja az AdWeek.
Kortárs megoldás, lenyűgöző tánc, szép díszlet és ruhák. A kétperces szpot nemrég debütált az Egyesült királyságban, amikor először adták a televízióban a Fekete Hattyú című filmet, mellyel más értelemben is érdekes az összefonódás. Az Oscar-díjas filmnek és ennek a reklámnak is Benjamin Millepied a koreográfusa.
Más sztárfellépők is elvállalták a felkérést a szpotra, így Steven McRae, Thiago Soares és Iana Salenko, akik mind a Királyi Balett táncosai. A rendező Ringan Ledwige, aki pedig a The Guardian híressé vált Három kismalac reklámjáért is felelt.