Nagy lépésre szánta el magát a Best Buy, miután az elmúlt évben azt tapasztalta, hogy a legtöbb vásárló csak azért tér be hozzájuk, hogy fizikailag is megnézhesse magának a kívánt terméket, majd azt olcsóbban, online szerezze be egy másik kereskedőtől, írja a startalancenter.com.
A Best Buy értelemszerűen unja, hogy csak kirakatként funkcionáljon a látogatók számára, ezért március 3-tól árait a legnagyobb online forgalmazókéhoz fogja igazítani. Ezzel nem csak a Best Buy fog profitálni, hiszen így azok a nézelődők, akik korábban csak a termékkel való közelebbi megismerkedés miatt tértek be üzletükbe, végre vásárlók is lehetnek, nem beszélve arról, hogy a termékhez szállítási díj és idő nélkül juthatnak hozzá helyben, azonnal. Az új árképzés szerint elsősorban az Amazon.com, a Newegg.com és a TigerDirect.com webáruházak áraihoz szeretnének igazodni, de a listán több, hasonló profillal működő webáruház is szerepel, melyek listája alább olvasható:
- Amazon.com
- Apple.com
- Bhphotovideo.com
- Buy.com
- Crutchfield.com
- Dell.com
- Frys.com
- hhgregg.com
- HP.com
- HomeDepot.com
- Lowes.com
- Newegg.com
- OfficeDepot.com
- OfficeMax.com
- Sears.com
- Staples.com
- Target.com
- TigerDirect.com
- Walmart.com