A Shareablee legújabb kutatása azt igazolta, hogy a branded-content hirdetések jelentősen jobban teljesítenek a közösségi platformon a Page post hirdetésekhez képest.
Mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy engagement kulcsfontosságú tényező a közösségi média posztoknál. Nincs ez másképp a hirdetések esetében is, hiszen minél többen reagálnak rá, annál nagyobb lesz a virális értéke. Éppen ezért rendkívül tanulságos a Shareablee felmérése, hiszen a hirdetések is eltérően működnek, ebből pedig az is kiderült, hogy a branded-content ad-ek sokkal több szerzett benyomást generálnak. A kutatás során 833 branded-content hirdetés teljesítményét vizsgálták 10 különböző oldalon, és kiderült, hogy ez a hírdetéstípus átlagban kétszer annyi benyomást ért el.
A Shareablee CEO-ja, Tania Yuki szerint ez azért is lehetséges, mert az átlag felhasználó számára a branded content sokkal inkább megosztható.
Az Instagram legújabb teszteléséről itt számoltunk be:
A Snapchat legújabb fejlesztéséről itt adtunk hírt:
Forrás: We Are Social Media