Mostanra a Cadbury közel 3 millió követőt tud felmutatni Google+ oldalán, amivel a legnépszerűbbé vált az Egyesült Királyságban. Ennek a számnak több mint felét korábbi sikeres kampánysorozataival érte el. Odafigyelnek arra, hogy olyan exkluzív tartalmakat osszanak meg itt, amelyeket a rajongóik sehol máshol nem találnak meg: így készítettek olyan speciális Google+ kiadású csokoládészeleteket, amelyeket kizárólag itt mutattak be sőt, megalkották a Google+ oldaluk csokoládé mását is.

Ezen a felületen vezették be új terméküket, a Dairy Milk Bubbly csokoládét is, amely igen hatásosnak bizonyult: az eladások hamarosan túllépték a 8 millió fontot és a kampányindítás első napján több,mint 30 ezer új követője lett az oldalnak.

Ezen kívül intenzíven kihasználják az oldal által kínált egyéb opciókat is, így a hangoutokat és a köröket. Előbbiek során azt a célt tűzték ki, hogy könnyen kezelhető videó beszélgetéseket indítsanak el, melyek során összekötik a Cadbury rajongókat érdekeses hírességekkel. A vásárlóik így kapcsolatba léphettek olimpiai atlétákkal, csokoládé szakértőkkel, de segédkezhettek a már említett csokoládé Google+ oldal megtervezésében is. Ezen hangoutok hirdetésével a Cadbury 150 ezer emberrel növelte meg Google+ követői bázisát.

2013-03-07_0950

A körök kialakítása során arra ügyeltek, hogy a megfelelő tartalmat a megfelelő szegmenshez kössék. Így például, aki a Cadbury Creme Egg terméket kedveli, az ehhez létrehozott körhöz csatlakozhat, ha nem akar lemaradni az ezt felhasználó receptekről. Ugyanígy, a Cadbury London 2012 kör azokat a rajongókat várta, akik az olimpiai hírekkel akartak lépést tartani. A kóstolók körének több, mint ezer rajongója pedig értékes visszajelzést ad a termékekről és a cég hirdetéseiről, miközben a cég termékfejlesztőjével beszélgetnek és tartanak kósolót.

A követők számának növekedésével a Cadbury létrehozott a honlapján egy „Hot on Google+” szekciót, ahova a példaszerű és érdekesnek gondolt tartalmak lettek kiválogatva. Továbbá Google+ oldalukat összekötötték AdWords kampányaikkal is, így ha valaki rákeres a „Cadbury” szóra és látja a releváns hirdetéseket, megtalálja majd ismerősei ajánlásait is, amelyek közvetlenül kapcsolódnak hozzá. Ezekre kattintva pedig máris a Cadbury Google+ oldalán landolnak.

thumb-gplus-food