A CapCut bemutatta a „Commerce Pro” csomagot, amely a kiskereskedőknek segít jobb tartalmakat készíteni online csatornáikhoz. A csomag TikTok-orientált kereskedelmi eszközöket kínál, beleértve egy olyan folyamatot, amely videoklipeket hoz létre a termék URL-címe alapján, valamint számos módot kínál a vásárolható linkek klipekbe való beillesztésére. Tartalmazza a TikTok fejlettebb értékesítési lehetőségeit is, például a TikTok mesterséges intelligencia avatarjaihoz való hozzáférést.

A virtuális avatarok nagy sikert arattak Kínában, és a TikTok (aminek ugye a ByteDance a tulajdonosa, ahogy a CapCutnak is) abban bízik, hogy a nyugati közönség körében is visszhangra találnak majd. Ezzel a funkcióval digitális karaktereket hozhatunk létre és használhatunk különféle videópromóciókban. Van egy új „Virtual Try On” elem is: „Válassz egy mesterséges intelligencia modellt, hogy virtuálisan felpróbálhasd a termékeket, és fotókat generálhass, bemutatva a termékedet.”

A CapCut Commerce Pro lehetővé teszi az ütemezést és az automatikus közzétételt több csatornán, valamint teljesítményelemzéseket kínál a folyamat kezeléséhez. Még szezonális sablonok is találhatók olyan eseményekhez, mint a Black Friday és a Cyber Monday, amelyekkel testreszabhatod a promócióidat.

Az árazás tekintetében a CapCut Commerce Pro „freemium” modellel érhető el, az alkalmazásban létrehozott első 200 másodpercnyi videó ingyenesen elérhető, mielőtt fizetős modellre kellene váltani, havi 26 dollárért vagy évi 250 dollárért.

Forrás: Social Media Today