Mindig is úgy láttuk, hogy a Coca-Cola doboz kinyitva olyan, mint egy mosoly és úgy tűnik, a cég is ráharapott erre az ötletre. Az éppen zajló „Nyiss a boldogságra” kampány keretén belül a McCann-Erickson ügynökséggel együtt álmodták meg a mosolygó üdítőitalos dobozokat – írja a SimplyZesty.

Mielőtt piacra dobnák (amelyhez szükséges egy kis mérnöki munka, tesztelés és persze jogi lépések megtétele), a cég Olaszország utcáin már bemutatta az új formát. Milánóban, Rómában, Torinóban, Genovában, Firenzében és Bolognában helyezték el a posztereket, óriásplakátokat, hirdetéseket, hogy felvidítsák az embereket az egy évnyi „politikai, gazdasági és vallási felfordulás” után, amelyet átélt az ország.

Az ötlet remek és a „Share a Coke” kampány mellett, amely 2011-ben indult (és jelenleg Írországban fut), személyesebbé teszi a terméket és tényleg felvidítja az embereket:

HAPPY CAN by McCann Milan from McCann London on Vimeo.