A Coke mindig is egy olyan márka volt, amely büszke volt magára, amiért személyes kapcsolatot ápol a fogyasztóival. A Coca-Cola „Mini-Me” kampány is azt sugallja, hogy egy perc szünetet sem tartanak – írja a Fastcocreate.com.

Ha van egy ital cég, amelyért hajlandó lennél belépni egy 360 fokos szkennerbe, lássuk be, az nem a Pepsi lenne. Az izraeli Coca-Cola rajongók azonban részt vettek a Coke új kampányában, amelyben egy új baráttal gazdagodtak – saját maguk miniatűr verziójával, amelyet 3D nyomtatással állítottak elő a márka legnagyobb izraeli cégében.

A Gefen Team által jegyzett kampány a Coke új mini üvegeit promotálta, ezért kérte az embereket, hogy hozzák létre mini másukat a mobil alkalmazáson keresztül. A résztvevőknek gondoskodniuk kellett apró énjeikről, akár csak a nagy tamagocsi – őrület idején. Ezután meghívták őket a Coke főhadiszállásra, hogy elvégezhessék rajtuk a szkennelést, majd megkapják 3D nyomtatott miniatűr hasonmásukat, színes homokkőből.

Coca-Cola Mini-Me (3D printing) from Gefen Team on Vimeo.