16 éven át New Yorkban a Houston Street és a Broadway kereszteződésében egy fekete-fehér montázst lehetett látni dél-Manhattanről, rajta a „DKNY” betűkkel. A reklámtáblát 2008-ban levették, amikor az Abercombie & Fitch megvásárolta az épületet és a változás sokaknak nem tetszett. Öt évvel később azonban a DKNY újra beindult és bővíti kültéri megjelenéseit szerte a világon, különböző művészeti installációkkal – írja a Mashable.
A DKNY 10 művésznek adott megbízást 10 városból – New York, London, Párizs, Milánó, Dubai, Kuvaitváros, Hong Kong, Sanghaj, Szöul és Tokió -, hogy olyan kültéri művészetet álmodjanak meg, amelyben New Yorkot az adott város kontextusában értelmezik, ahol az installáció meg fog jelenni. Óriásplakátok, szobrok, kivetített média, kioszkok is megvalósításra kerülnek.
A DKNY összegyűjtötte a munkáikról készült fotókat, a művészekkel készített interjúkat és egyéb színfalak mögötti felvételeket a dknyartworks.com oldalon. Itt összegyűjtik azokat a fotókat és kommenteket is, amelyeket az installációkkal kapcsolatban Twitteren, Instagramon, Vine-on, Tumblren és Weibo-n posztoltak.
Emellett egy iOS és Android augmentált valóság alkalmazást is indítottak, hogy felkérjék a felhasználókat, készítsenek fotókat a munkákról és rakjanak össze belőlük egy videót. Továbbá egy 10×13-as 3D installációt három előre meg nem nevezett helyszínen is felállítanak. A megtalálásához a felhasználóknak a Twitteren és a Facebookon elrejtett nyomokat kell követniük.
Bár egyelőre egy branding kampányról van szó, az értékesítési oldalt sem hanyagolják el: a DKNY hamarosan jelentkezik a #dknyartworks kollekcióval, ahol a munkákat táskákra, sálakra és egyéb ruhadarabokra nyomják majd. Igaz, a DKNY talán soha többé nem kapja vissza korábbi előkelő helyét a Houston Streeten, de mindenképpen kijár neki a taps, amiért ezúttal nagyobbat álmodott egy puszta óriásplakátnál.