Háromnegyed órás ingyenes kurzussal segítené a Reuters az újságírókat, hogy könnyebben felismerjék a manipulált híreket, kiszúrják az ilyen fotókat és videókat. A Facebook pedig pénzzel támogatná, hogy ez minél több újságíróhoz és érdeklődőhöz jusson el a világban. 

A hírügynökség kurzusában hosszasan szó esne a deepfake anyagokról, de arra is van ötletük, hogyan kell kezelni az olyan médiumok értesüléseit, amik szeretik sajátosan értelmezni a tényeket és a valóságot. Az ingyenes kurzus már elérhető innen, a Facebook pedig most azon dolgozik, hogy minél több emberhez eljuttassa. Szüksége is van a közösségi oldalnak az ilyen jellegű népszerűsítésre miután a hírek a nagyvilágban és itt a Marketing Morzsákon is arról szólnak, hogy a hamis hírek és a hazugságok akkor már nem zavarják őket, ha a terjesztőik fizetnek, hogy minél több emberhez eljuttassák. 

Forrás: Engadget